February 5, 2011

kerana kamu yang bernama BOHSAN

Tadaa... hari ni aku menaip lagi. Bukan sebab suka2 tapi sebab kebohsanan tahap tak boleh nak tahan sampai aku rasa macam nak lari2 keliling rumah tanpa kasut supaya aku tepijak kaca atau duri dan tersedar diri lalu masuk semula ke dalam rumah sambil memikirkan apa yg telah aku buat tadi seperti orang gila tiada arah tuju dan matlamat hidup sehingga sanggup buat benda2 bodoh tanpa memikirkan sebab dan akibat kerana terlalu BOSAN dengan hidupnya sampai terlupa yang aku sedang menaip benda mengarut sekarang ni!!! Fuh!! ayat yg tiada titik noktahnya... see, aku dah cakap yg aku memang bohsan tahap kritikal dah ni... huhu somebody come play with me (@.@)

~ini aku sedang bergimnastik di atas wire electric depan rumah~

No comments:

Post a Comment