February 1, 2011

YE@Y

lalalala dah tukaq background baru hehe ( syok sendiri)
title blog pun dah ditukar kpd CINNAMON atau dlm bahasa melayunya KULIT KAYU MANIS.
Yup, yg org guna dlm masakan tu.
tapi, kenapa CINNAMON ya??? hmmm.... ntah la. saja suka2 kot. 
tiba2 aku rasa CINNAMON ni comei ~ no offence~ 
nak tau dak sejarah CINNAMON? Masa zaman dulu2 (aku pon x pasti bila) tp lebih kurang masa zaman kesultanan Melayu Melaka la klu x silap, CINNAMON merupakan antara rempah yg termahal. Kira barang dagangan yg mahal dan mempunyai permintaan yg tinggi la gitu. Negara2 besaq mcm India, Cina dan Arab berebut2 la nak jual CINNAMON ni. Hmmm cam susah ja nak caya kan. Tambah2 bila aku yg bercerita. Tapi ni betui tau. Tak tipu punya... lebih kurang mcm tu la sejarah CINNAMON ni. 

Ha, kpd sesiapa yg x tau, ni la CINNAMON  

Habis tu apa kena mengena pulak dgn title blog aku ni??? Jawapannya - saja suka2 haha. eh, suka hati  aku la nak letak title blog ni apa2 pon... KUCING ka...RAKSAKSA ka...
Berkenaan dgn background baru ni pulak...hehehe I LIKE  (syok sendiri lg lalala)
Penat tau nak cari yg TERBAEK (bak kata hati aku). Dah bapa kali tukar background.Yg ni baru pueh ati lalala(^____^)     

Huhu maafla terover excited lak nak tulis pasai background baru ni.... padahal no big deal pon. Dah la, ada byk lg kerja menanti .Da projek baru la katakan... busy2!!! 
p/s : abaikan kesyoksendirian aku kay..wink2

No comments:

Post a Comment