April 26, 2011

Waktu di antara habisnya musim esaimen dan akan tibanya musim peperiksaan

Emmm seperti yg dititlekan, waktu mcm ni mmg berlaku setiap sem sepanjang aku berada kat maktab nih.
Inilah waktunya di mana aku rasa sangat bohsan+boring+ (apa2 perkataan yg seangkatan dgnnya).
Waktu inilah aku akn merayau merayu mencari movie2, drama atau apa2 saja yg boleh ditonton untuk memnghilangkan rasa bosan...dan aku percaya kwn2 aku kat sini pon sama ja... sbb dlm kelas akan ada je soalan ni " weh, sapa da cita baru?? share rr.."


ok, itu satu... belum kira lg waktu tidoq berlebihan yg aku amik... disebabkan xtau nak wat apa, aku memilih jalan terbaik untuk membuatkan aku rasa waktu itu cepat berjalan iaitu TIDOQ!! drpd aku melakukan dosa mengumpat org, lebih baik aku tido kan..kan..


dan berkenaan dgn musim peperiksaan pulak, aku mmg x bapa nak kisah... bkn ckp besar tp ni mmg lumrah setiap sem.. aku x kan study slagi perasaan takot nak exam itu muncul..atau in other word, aku ni jenis study last minute..yup, mmg satu attitude yg x baek dan sila jgn tiru aksi ini ok..tp itulah aku... semulajadi cam gini hehe...no offence ^^


oh satu lagi, time2 cam ginilah para lecturer sibuk2 nak mintak fail..fail itu lah..fail ini lah..hah bapa byk fail nak kena buat!! bikin serabut otak kanan n otak kiri ja...aishhh....LUCKILY, my classmate mmg rock abih la bab2 menguruskan fail nih... bak kata pepatah, kita kena WORK SMART bukan  WORK HARD... well done my dear fren..n tq sbb buatkan kerja susah jadik senang !!!  (^____^)


yeah ladies!! we must work smart (^_-)

No comments:

Post a Comment